JAGVILLSETHIRDSTAR!

Jag MÅSTE se Third Star.
Bara för att... Jag vill det!
För storyn är så underbar!
Och Ben är med!
Fast jag kommer att gråta ihjäl mig när jag ser den.
Men det är värt det. Jag MÅSTE SE DEN.

Story: James (Cumberbatch) är en 29-årig man som är sjuk i cancer, och kommer att dö inom ett år. Han beslutar sig för att göra det mesta av den lilla tid han har kvar, och tar med sina tre bästa vänner på en campingtur till sin absoluta favoritplats på jorden (som råkar vara en karg brittisk kustremsa, långt från det västerländska storstadslivet). På vägen ställs frågor om livet, döden och om hur de fyra vännerna känner om sina respektiva situationer i livet.
Som ni kanske redan förstått så är filmen både komedi och tragedi, om vänskap och liv och död.
(Kanske inte så unikt, men trailern var övertygande, och enligt alla jag vet som sett den så ska den vara väldigt bra)
Sen så är ju helt klart Benedict Cumberbatch en underbar skådis.
Så är det bara. Deal with it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0